header-support-onsite

Equipment Partner

Wat is een Equipment Partner?

Een CLEVER DiagnostiX Equipment Partner kan zowel een equipmentfabrikant als een leverancier van equipment zijn, die de aftersales activiteiten geheel of gedeeltelijk uitbesteedt aan het CLEVER DiagnostiX supportteam van MoobiCon. 


Waarom Equipment Partner worden?

Voor equipmentfabrikanten en leveranciers is het belangrijk dat hun klanten blij zijn en blijven met de - dikwijls aanzienlijke - investering. Hierbij speelt, naast de kwaliteit van het product, hoogwaardige aftersales een belangrijke rol.


Niet elke fabrikant of leverancier van (diagnose)apparatuur heeft een distributienetwerk dat in staat is om haar producten volledig te ondersteunen. Voor die partijen kan MoobiCon een welkome partner zijn.


De oprichters van MoobiCon ondersteunen technici al vanaf het moment van de invoering van wat meer ‘complexere’ voertuigelektronica componenten. Met ruim 27 jaar ervaring, en een team van sterk gemotiveerde vakspecialisten, weten wij hoe we technici moeten ondersteunen bij hun dagelijkse uitdadingen.


Word Equipment Partner

Word Equipment Partner en ben ervan verzekerd dat jouw klanten - met plezier en gemak - optimaal gebruikmaken van hun investering, waarbij deze klanten waarschijnlijk ook weer volgende product-upgrades bij je zullen aanschaffen en jaarlijks hun software updatelicentie zullen verlengen.


Daarnaast kan je het aftersales dienstenpakket naar jouw klant verder uitbreiden met professionele voertuigondersteuning, zowel telefonisch, remote als op locatie. Indien gewenst, is het zelfs mogelijk om je licentiemanagement geheel of gedeeltelijk uit te besteden aan MoobiCon.

Aangesloten Equipment Partners

Onderstaande partijen hebben (een deel van) de aftersalesactiviteiten reeds uitbesteed aan ons.

Wat kunnen wij voor jou betekenen? 

Afhankelijk van de behoefte, kan gekozen worden voor de volgende diensten:


Licentie Management Support:

De software updatelicenties worden proactief beheerd, waarbij een jaarlijkse verlengingspercentage wordt nagestreefd van > 80%.


Apparatuur Technisch Support:

De apparatuur ondersteuning van CLEVER DiagnostiX staat garant voor volledige ondersteuning betreffende apparatuur gerelateerde vragen. Deze vragen kunnen betrekking hebben op zowel de hardware en software, als op de toepassing van de apparatuur.


Voertuig Technisch Support:

Met één van de CLEVER VTS-lidmaatschappen kunnen technici rekenen op volledige en diepgaande ondersteuning betreffende voertuig/machine gerelateerde vragen. Deze vragen kunnen betrekking hebben op zowel motor/energiemanagement, comfort-, als op veiligheidssystemen. 


Remote Technisch Support:

Naast de apparatuur- en voertuigondersteuning, kunnen technici tevens gebruikmaken van de CLEVER Remote Supportdiensten. Hierbij kunnen op afstand o.a. programmeringen, configuraties en kalibraties worden doorgevoerd. In combinatie met één van de CLEVER VTS-lidmaatschappen zijn aanzienlijke kortingen van toepassing.


Onsite Technisch Support:

Als de uitdagingen niet op afstand op te lossen zijn, kunnen technici gebruikmaken van de CLEVER Onsite Supportdiensten. Afhankelijk van de aard van de uitdaging, zal besloten worden of het voertuig naar ons CLEVER eXpertisecentrum dient te komen of dat één van onze eXperts op locatie komt.


Nieuwsberichten Service:

Periodiek ontvangen de technici een online nieuwsbrief, waarin de technici op de hoogte worden gehouden van de laatste ontwikkelingen betreffende de (diagnose)apparatuur van de desbetreffende Equipment Partner. Tevens wordt periodiek één van de meest gestelde vragen behandeld.


Trainingen:

CLEVER DiagnostiX verzorgt technische trainingen voor technici, afgestemd op de (diagnose)apparatuur van de desbetreffende Equipment Partner. We organiseren verschillende type trainingen, waaronder toepassingstrainingen, systeemtrainingen en up-to-date trainingen.


Management Rapportage:

Alle ondersteuningsaanvragen, verstrekte adviezen en uitgevoerde werkzaamheden worden vastgelegd en, indien gewenst, gerapporteerd. Hierdoor blijven alle uitgevoerde activiteiten, dus ook achteraf, inzichtelijk en kan de kwaliteit goed geborgd worden. 



Voordelen voor
Equipment Partners

Met onze Equipment Partner Supportdiensten haal je aanzienlijke voordelen in huis:


  • Je kunt een modulair dienstenpakket aanbieden aan je klanten;
  • klanten blijven de apparatuur met meer gemak en plezier gebruiken, hetgeen herhaalaankopen bevordert en software updatelicenties langer doorlopen;
  • je kunt blijven focussen op het aansluiten van nieuwe klanten, waarbij nagenoeg alle aftersalesactiviteiten compleet uit handen genomen worden;
  • meer omzet door het leveren van aanvullende diensten.

Equipment Partner worden?

Wil je meer weten? Neem dan even telefonisch contact op of vul onderstaand formulier in.

Hartelijk bedankt voor het invullen van ons contactformulier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.