header-support-11

Hotline support

In de werkplaats lopen technici dagelijks tegen uitdagingen aan. Onze hotline support zorgt ervoor dat je als bedrijf toegang hebt tot een hulplijn voor technische ondersteuning. Ons gedreven team van ervaren technici staat garant voor probleemoplossing, begeleiding, advies en het verstrekken van technische documentatie.

Binnen onze hotline support, leveren wij verschillende diensten waarmee we werkplaatsen optimaal kunnen ondersteunen bij het uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden.





Onze diensten

support-hotline-support-01

Apparatuur Technisch Support (ATS)

Ondersteuning bij vragen over de werking en het toepassen van (diagnose)apparatuur. Dit kan zowel hardware als software gerelateerd zijn.

Deze ondersteuning is gratis voor bedrijven met apparatuur van aangesloten CLEVER DiagnostiX Equipment Partners.

ADAS Support

Hulp bij vragen bij uitdagingen met betrekking tot ADAS-systemen.


Met één van onze CLEVER BoX-lidmaatschappen, kunnen wij je 'onbeperkt' ondersteunen.

Voertuig Technisch Support (VTS)

Hulp bij uitdagingen met een bepaald voertuig of machine. Met CLEVER VTS worden technici snel op weg geholpen, wanneer men even vastloopt bij het stellen van een diagnose of het uitvoeren van andere werkzaamheden.


Met één van onze VTS-lidmaatschappen, kunnen wij je 'onbeperkt' ondersteunen.

Supportpakketten

Onze hotline support maakt onderdeel uit van onze supportpakketten. Met een lidmaatschap op één van onze VTS-pakketten, zijn technici verzekerd van diepgaande ondersteuning.

Meer mogelijkheden