header-support-onsite

Onsite support

Het kan wel eens voorkomen dat er een voertuig in de werkplaats staat met een probleem dat zo complex is dat je er zelf niet snel genoeg uitkomt. Als het probleem, ondanks onze telefonische of remote-ondersteuning, ook niet op te lossen blijkt te zijn kan je altijd nog gebruikmaken van onze ondersteuning op locatie of het voertuig naar ons brengen.


Zelfstandig of samen

Naast dat onze specialist de werkzaamheden zelfstandig uit kan voeren, kan er ook gekozen worden om samen met jou of jouw collega-technicus de diagnose en/of reparatie uit te voeren. Door juist samen de probleemanalyse te doen, delen we onze kennis en kunde zodat je de volgende keer een dergelijk probleem met plezier en vol vertrouwen zelf kan oplossen. Wij geloven er namelijk in dat bij het opdoen en integreren van kennis het hoogste resultaat wordt bereikt door ‘simpelweg’ te doen! Het doel hierbij is dat problemen sneller en zoveel mogelijk zelfstandig kunnen worden opgelost, waarbij de kennis binnen jouw werkplaatsteam geborgd wordt.

 

Het is ook mogelijk om het probleem volledig door ons op te laten lossen. In dat geval vragen we om het voertuig naar ons te brengen.


Helder en transparant

Alle werkzaamheden, onderdelen en materialen worden duidelijk gedocumenteerd en gerapporteerd, zodat je de kosten kunt verhalen op de voertuigeigenaar. 


Onsite Diagnose Support is beschikbaar op basis van nacalculatie. In combinatie met één van onze CLEVER VTS-lidmaatschappen is een korting van toepassing is.

onsite-support-02

Meer mogelijkheden